white mocca

En sån här slapp skoldag har jag inte haft på länge. Började med styrka på gym, körde lite maskiner, jag o emma gjorde klart vårat helkropps program o sedan gick vi o duschade. Sedan hade vi matte, eftersom inte bussar gick pga. halka idag så var det inte speciellt många där (det var våran ursäkt till att inte ha ork att jobba). Sedan hade vi svenska då gick vi bara o tog närvaro sen fick vi gå o "jobba på valfri plats" yey! Vi ska ha tal på tisdag o jag ska berätta om sjöstjärnor =D

Efter skolan gick jag o andreas på coffee house, jag provade en caffedrink som hette white mocca =D sjukt god men kanske lite för sliskig, trodde aldrig jag skulle kunna tycka så om något. he-he! snart kommer farmor på middag o jag tänkte för en gångs skull äta middag hemma o vara social. Annars om jag äter hemma äter jag på 5 min sen går jag in på mitt rum igen. Jag saknar min söt farmor :) fast hon kommer nog bli besviken att inte andreas är här, hon älskar honom. Men vem gör inte det :') Han kommer hit senare ikväll iaf.

Jag har beställt massa foton jag har på datorn, det brukar jag göra ganska ofta så jag får de i handen ist. Ifall datorn någongång skulle krascha eller så. Nu har jag satt upp ett par bilder från Kreta i en snygg ram jag köpte på en affär som hette KIWI på kreta =D


saknar min bästis. kom hem nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0