angry woman

Bläää vad less jag är. Sitter hemma hos andreas själv (som vanligt den här veckan)... Han är med körskolan o gör halkbanan. Han klev upp 6 imorse, o då kunde jag såklart inte somna om på flera timmar, skitkul. I måndags klev han upp dö-tidigt o spelade golf också o då kunde jag inte heller somna om.......... Så nu är jag TRÖTT o LESS så det bara skriker om det! Jag hatar när saker man planerat o bestämt bara går åt h-vete. Så har det i stort sett varit hela veckan.

Bion "Låt den rätte komma in", var riktigt bra faktiskt. Handlade om en liten mobbad pojke o en flicka som var en vampyr, visst låter det löjligt men jag rös för att den var så läskig o grät för att den var så sorglig! SE DEN.

Jag vill fika på stan med flickorna från SPID! Det är vad jag vill göra idag. Men då kunde inte nån, o igår kunde inte jag osv ni förstår, är svårt att pricka in en dag då alla kan men jag behöver fika+skratt nu! De är medicinen mot min lesshet idag! Eller så kan lilla söta Vera från kreta komma hit med sitt underbart söta leende o leka lite med mig.


ANGRY WOMAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0