besatt

Jag har tråkigt. Sitter hos min man, o han är på träning. Hans dumma innebandy som tar upp alla kvällar i veckan, nästan iallafall ^_^  jaja jag får tänka på kreta, då kan han inte spela innebandy utan blir tvingad att vara med mig hela dagarna ;) Jag ser en innebandyklubba o en boll brevid mig just nu så jag funderar på att lattja lite.. både andreas o hans syster emelie mobbade ju mig igår för hur jag höll klubban o hur jag spelade, I'M GONNA SHOW THEM!

Jag är beroende av mandariner.. Jag har ätit 7 stycken idag, igår åt jag lika många osv. Gotta! Nu vet ni det också. Om ni är intresserad tänkte jag plocka på mig en till nu ur andreas fruktkorg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0