beställning

Efter att ha varit hos mamma en vecka kom jag precis till pappsen efter en stan-runda med andreas. Fika på charm o mys, inge shopping tyvärr eftersom inte riktigt pengarna vill öka i min plånbok :( Vad hände med alla pengar jag tjänade ihop i sommar? Dom är borta.

Jag fick äntligen mitt paket med skönhets produkter som jag beställde från internet ;) Det var en stor låda som innehöll: En mjukgörande ansiktscremé, 2 flaskor rengöringslotion, Body lotion, Läppsyl med lukt av vanilj&cocos, parfym (som man fick med gratis, den kommer nog aldrig sitta på min kropp). Tur jag redan betalat för grejerna så kronofogden slipper komma till mig! Nu ska jag måla lite nagellack på mina fula naglar o bara ha en lugn kväll för mig själv.



Kommentarer
Postat av: Hanna

åh! va kul att ha fått hem massa såna prudukter, va avis jag blev nu! :D

2008-10-13 @ 21:00:13
Postat av: emily

skitroligt :D min finnodling på hakan ansiktet måste försvinna, dock beställde jag inga finnborttagnings grejer men :)

2008-10-13 @ 21:43:09
URL: http://eemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0