italiano

Igår på engelska lektionen bestämde vi oss att busa lite med monica, som är ny för i år. Hon är 60+ o snäppet värre elsie (till o med). Robin har bytt tillbaks till våran klass, o vi lurade henne att han var en utbytesstudent ifrån italien. Hon gick på det fullt ut o trodde även det idag. Varje gång hon ska prata med honom pratar hon engelska o han låtsas att han inte fattar någonting typ. O om vi i klassen skrattar så säger monica argt på svenska "Men sluta skratta åt stackars robin han förstår ju inte varför ni skrattar" Också säger hon till robin "det är inte dig de skrattar åt.. det är mig" alldeles som att robin inte förstår vad vi skrattar år! Haha =D Roligt är det, men lite synd tycker jag faktiskt om stackars lättlurade Monica.
 
Idag var jag en riktig krulltott i håret, det är jag fortfarande. Trivs med lockigt men idag blev de nog lite för mycket lockar för min del. Efter skolan var jag o Hanna en sväng på stan sedan blev det hemgång, vi slutade tio över ett idag för min grupp har ingen labb.. SKÖNT! Nu ska jag snart dra mig iväg mot andreas, om han slutar skolan någongång dvs. Blir övernattning hos honom inatt i hans nya stor-säng! Äntligen har karl skaffat en säng för två, nu slipper vi trängas i hans föredetta minisäng! Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah hyfsatt klockrent

2008-10-08 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0