jag hatar regn

För de första vill jag säga att jag är sjukt less på detta väder. Jag har nog tusen rubriker i min blogg där det står hur mycket jag hatar regn, här får ni en till! Det har regnat två dagar i rad nu, och vet ni vad? Det ska fortsätta i 4 dagar till också. BLÄ USCH FY

För de andra tänkte jag berätta vad jag gjort idag ^_^ Jag o andreas vaknade runt sju tiden, åkte in till stan o jag började tidigt medan han hade sovmorgon den turungen. Sedan var det styrka på gym, yey jag tycker om den kursen man blir ju biff =D Ne men det är skönt o gymma. Stack ut i spöregnet, jag o emma var smarta o tog bussen till skolan, lite krångligt blev de men det var det helt klart värt! Sedan var det ett par lektioner till sen slutade jag. Då träffade jag på elin som jag inte träffat på år o dar. Vi satt på coffee house en stund, sedan kom pappa o hämtade upp mig. Han hade varit på tv4 o blivit intervjuad, han är ju ordförande i patronerna så då är de han som får göra alla intervjuer i radio o tv osv. Giffarna har idag en ny tränare, sankala o per-joar blev kickad:o blir ju så när det inte går bra för laget. Så hoppas det går bättre för mitt älskade gif framöver.

Nu ska jag iväg på kalas. Det är min "låtsaskusin" som fyller 18 eller hur man säger. Efter det åker jag till min kärlek o sover där. Sover nog där imorgon också så det blir ont om uppdatering i helgen. Det dör ni nog inte av. Min helg kommer bli bra det känner jag på mig. Imorgon blir det skola en stund sen blir det biteline med 11 tjejer, riktigt mys! Bara SPID-tjejer också =D På lördag blir det lugnt, plugg o bullbakning med hanna förhoppningsvis. Och på Söndag åker jag o andreas till stockholm o ser gif-djurgården. Tyvärr åker han inte med på hemresan utan stannar i stockholm den skitungen o ser hockey ^_^ Nog om de, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0