Janne!

Jag blir galen på batterisladden till min bärbara. Den vill inte sitta i, utan åker ut lite smått hela tiden (vilket leder till att den ändrar till energisparläge o skärmen blir mycket mörkare). Jag måste skaffa mig en ny, eller så kanske det är nåt inne i datorn det är fel på:o Jag kanske tryckt in den för hårt eller nåt, hö-hö =D Tur att jag inte ens haft datorn ett år så garantin gäller fortfarande, denna gång ska jag iaf spara alla bilder o allt på datorn så de inte försvinner som de gjorde sist när jag lämnade in den *arg*

Idag på Nivrena var det faktiskt skoj. Började tio, då jag o therese träffade våran gamla idrottslärare Yvonne o hon gick igenom vad vi skulle göra i veckan o så. Vi kollade på hennes idrottslektion o lärde oss ett o annat, vissa måste man verkligen ryta åt för att de ska vara tysta o fatta. Hoppas iaf de har lite respekt åt oss! =D Imorgon ska vi ha idrottslektion för två sjuor, på torsdag för två sexor. Sedan blev det lunch, när jag står i kön hör jag plötsligt "EMILY JONSSON", och vem är det inte då om min f.d favoritlärare Janne! Jag såg nästan honom gå emot mig i slow motion för jag blev så lycklig, eller nåt.. Träffade även malin, henne hade jag inte saknat lika mycket men, hon var bra hon med! Bytte några ord med honom o åt, gick sedan upp o hälsade på igen. Imorgon ska han ta med kort på sin nyfödda lilla felix, tyvärr kan man nog inte än höra om pojken fått Jannes dialekt. Jag älskar Janne för han fick mig att få G på alla matteprov efter tusen IG. Han är anledningen till att jag har VG idag på gymnasiet ;) och på utvecklingssamtalen sa han jämt "jag förstår inte hur man jämt kan vara så glad som emily är, jag har aldrig träffat en sån glad människa i hela mitt liv", då hade han ändå stått ut med mig i tre år. Såna komplimanger gör mig verkligen glad. Nu ska jag inte babbla på mer, jag ska ligga i min säng o vara irriterad på min batterisladd o vänta på att andreas ska sluta sin träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0