låt den rätte komma in

Igår fick jag återförenas med tre bästa vänner =D yey. Träffade först min Hanna på stan o drog en mysig fika på coffee house i höstmörkret, blev såklart en soft ice drink som det inte blev en enda av på kreta faktiskt. Gud vad jag hade saknat Hanna på bara en vecka, fanns mycket nytt skvaller vilket var riktigt roligt ;) Sedan var det gif match då jag fick träffa min älskade Sanna, giffarna VANN faktiskt som de inte gjort sedan 28:e Juli? Sjukt, men äntligen fick de en vinst o det var de värda. De är alltså inte klara för äckel superettan än, kom igen nu för tusan. Efter matchen var jag en isbit, gick upp till Majsan o vi gick efter ett tag en promenad o råkade stanna på donken för en matbit *oops*. Efter det somnade vi nästan direkt. Idag har jag varit på staden med mamma, vad jag köpt kan jag inte skriva här eftersom det är en offentlig blogg.. Nu blev ni allt nyfikna va =D Snart ska jag o älsklingen på bio. Jag tror vi ska se nån som hette "Låt den rätte komma in", låter skumt men hoppas den är bra..

NU säger maja att hon har hennes mormors kakor hemma, jag älskar dom. Man blir helt förtrollad av dom o de är inge skämt heller. Nästan så jag måste springa till henne före bion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0