praktiken över

Igår började vi halv nio. Hade lektion med en klass sjuor på 25 pers, vi hade halvsal vilket ledde till lite utrymme o hetsiga barn som var överallt :o Men lektionen gick superbra o vi fick oss några småkompisar där i klassen, två av de kom till o med o satte sig med oss på maten =D haha. efteråt sa de att de ville ha oss som idrottslärare istället, de var hur gulliga som helst. Andra klassen var lite mindre, de var också sjuor. Då körde vi samma lektion som bestod utav doppboll, tunnelkull, basketfia, basket, stafett o lite mer. Vi hann få in allt på en timme o yvonne verkade vara riktigt nöjd med oss o även eleverna. Efter skolan gick jag, therese o emma o simmade (eller mest plaskade o lekte) på njurundahallen, sen klev vi upp bastade en stund sen åkte vi in till stan o åt. Efter det såg jag o emma lite på Giffarnas match mot Medskogs, giffarna vann som väntat =D yey! Sedan träffade jag andreas o vi gick o såg derbyt på sporthallen, city-granlo. Granlo vann så då var andreas såklart lycklig, jag brydde mig inte speciellt mycket om vilka som vann eller inte.

Idag vaknade jag av min väckarklocka, väckte andreas som vaknat på helt fel sida o försökte få upp honom men han grymtade bara något otrevligt tillbaks. Jag ringde therese o hörde när vi började o det var tydligen som jag trodde halv tio så jag somnade om igen o min sura pojkvän åkte med pappsen till skolan sin. Idag hade jag o therese två sexor, de var lite mer stökiga.. Då hade vi allt från land skepp o hav till krabbfotboll. Slutade i god tid så nu ligger jag här med en fet godispåse o måste plugga matte. Jag har prov imorgon, första provet i Matte B.... Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0