shopping

Idag var jag på stan med mamma o uträttade massa ärenden inför Kreta. Växlade pengar, gick på apoteket o köpte massa saker (bla. nåt som ska förinta min finn-odling på hakan), och massa andra saker. Nåt som var helt onödigt o förhoppningsvis inte kommer behövas i Kreta var att jag råkade köpa en halsduk. En röd, lång mysig som kommer sitta skönt på till min (som nu blivit min efter andreas vuxit ur den, jippie!) stora svarta vinterjacka. Blev också en fika på afmidor! Nu blir det absolut inge mer shopping innan Kreta, jag fååår inte. Det gör nästan ont i hjärtat när jag ser att jag redan har 1000 halsdukar av olika slag.. Men jag behövde faktiskt en till!


En sån lång, fast utan bollar!

Kommentarer
Postat av: lisa

sån har jag också tänkt köpa, grymt snygg! Dessutom klär du i rött yeah!

2008-10-14 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0