sleepy

Oops, jag råkade somna o sova i två timmar. Ungarna tog mer kål på mig än jag trodde. Nytt proppat i mig fläskfilé o andra gosaker, nu skaaa jag plugga matte. Men så kommer jag väl fortsätta säga i några timmar. Väntar dessutom på ett viktigt samtal från hanna, sjukt roligt tycker jag att det är men synd om min babe =D men de där håller vi för oss själva, haha. Tänkte bara göra er lite nyfikna ^_^ Dumt av mig va? Imorgon på kvällen ska först andreas o hans mamma hem till min mamma osså ska vi prata ihop oss lite mer inför resan o sådär. Sedan ska jag ha myskväll med Hanna.

På lördag blir det sista rycket som gäller med packningen. På kvällen åker vi till Arlanda. Jag har inga stora förväntningar alls på vädret på Kreta, det har tydligen regnat flera dagar där men iallafall varit mer än 20+, huvudsaken det. Så ni borde inte ha så stora förväntningar på att min färg på huden kommer förändras enormt heller ;) Det ska bli sjukt skönt att komma iväg ifrån Sundsvall, Sverige överhuvudtaget. O mysa med min älskling o äta god mat hela dagarna.



snälla låt solen skina :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0