styrka på gym

Ligger i min säng, trött är jag o träningsvärk har jag redan från dagens styrka på gym pass. Dagen imorgon startar med ett till så bäst att jag vilar upp min veka kropp riktigt inatt ^_^  Min dag har varit skoj. Skolan idag var inte alls tråkig, o det är mycket pga hanna, vi har grymt skoj hela dagarna. Med maaassa bus! Efter skolan blev det fika på barista med mamma, drack en urgod smoothie med mango/hallon smak. You should try it. Nyttig var den också =D Sedan blev de storhandling o en kväll med min älskling. Pannkakor o mys! Sedan stack han ifrån mig o åkte på träning, 22-23 :o sjuk tid de har träning! Imorgon ska jag på stada med sanna, sedan blir det väl hem till andreas i guess. Jag är kärast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0