teaterapor

Gårdagen bestod av mycket roliga saker. Vaknade upp hos min pojk, tog bussen ner till stan med hanna där kanelbullar, matte o svenska stod på listan. På svenskan hade vi teater, det blev inte så mycket gjort för mig o hanna mer än tokflabb. Vi skulle spela upp en "bilkrock" o komma på repliker själv. Vi hann spela upp den i 15 sekunder ungefär.

Hanna och jag "körde" i två bilar, jag växlade upp o körde framför henne o hon körde på mig i bakdelen av bilen.
- VAD FAN GÖR DU IDIOT? (nå liknande sånt sa hanna)
- JA MEN JAG KAN VÄL INTE RÅ FÖR ATT DU KÖR IN I MIG BAKIFRÅN? (sa jag irriterat)


Hela klassen, vi o till o med lärarn brast ut i skratt o vissa människor kunde inte ens andas av allt skratt så vi fick avbryta, teatern som skulle vara 2 min. Haha typiskt =D

På kvällen var det tjejmiddag på biteline o tacobuffé på listan. Vi var 11 pers, endast spid-flickor. Mycket trevligt var det! =D Efter middagen o efter att människa efter människa lämnat stället, så stack jag hanna olivia.s marielle o jennifer upp till petter o var med han o jens en stund. Efter det stack jag hem till min man o sov där! Ikväll blir det bara lugnt med andreas, vi ska upp tidigt imorgon bitti till stockholm o se gif-djurgården. KOM IGEN NU GIF! nu måste ni vinna o det är allvar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, våran teater var bäst!





(jag har satt lösenord på min blogg, smsa mig när du vill ha användarnamnet och lösen för att kunna se den!)

2008-10-05 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0