the strangers

Skön helg! Har som vanligt varit med min pojk, det kunde ni nog redan lista ut. Igår var jag även på lagfest i Korsta, pizzaätning o lekar osv. Promenerade (!) därifrån runt tio tiden till bosvedjan, som tur var mötte andreas o emelie mig med cykel så jag slapp gå ensam den långa mörka biten.

Idag har jag o andreas sett på askungen, det var inte igår man såg den! Började också på "the strangers" med liv tyler men när andreas drog på samling kände jag inte för att fortsätta se på skräckisen själv, då satte jag mig här. Ska väl åka om knappt en timme o se på hans innebandy match. Första gången jag såg honom var ju faktiskt på hans innebandy match i början av januari någon gång, så det blir väl lite deja vú känslor skulle jag tro! :')

Idag om prick en vecka, ligger jag o andreas o glassar i solen på kreta. Det känns sjukt :o Tyvärr är inte vädret på topp där nu, eller det är väl som en svensk sommar ungefär. Då kan man väl iaf ligga i solen till skillnad från när vi var i cypern i juli ^_^ det var föör varmt. Nu ska jag kladda på lite mascara o borsta gaddarna. Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0