v.42

Måndag: Sovmorgon pga. Bosse i Uppsala, stan, hem o packa upp.
Tisdag: Praktik på Nivrena, ska ha idrottslektioner för 6-9:or
Onsdag: Praktik
Torsdag: Praktik
Fredag: Styrka på gym, Matteprov eftersom jag inte är där när de andra gör det nästa vecka.
Lördag: Packa, på kvällen åker jag o andreas till monica o bil därifrån till arlanda
Söndag: På morgonen går planet till Kreta. Vi är framme där runt två tiden!


Visst låter det som en bra vecka? Knappt nån skola, utan mest praktik o få träffa gamla lärare (JANNE) o få yngre slita för sitt liv på idrotten =D hö-hö. Matte B provet är väl inget jag längtar till direkt, det kommer vara svårt det vet jag. Måste vara en duktig flicka o plugga riktigt i veckan. Andreas har ju gjort Matte A, B, C o D så det ska väl fixa sig det här i guess =D Hihi. Jag är sjukt shopping sugen!!!!! Men spara pengar är ett måste nu, vill ju iaf ha lite fickpengar i Grekland.


bjuder på en "go" närbild

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vill också! :/

2008-10-13 @ 15:49:45
URL: http://fannyolivia.blogg.se/
Postat av: emily

följ med :D hihi!

2008-10-13 @ 18:38:34
URL: http://eemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0