we'll just, keep on walking

AJ min kropp! jag är helt slutkörd. Tro det eller ej men efter tre veckors förkyldning o vila så har jag faktiskt tränat idag. Det kändes bra o roligt var det, eftersom vi bara kör uppvärmning o match nu det är great! Nu ligger jag i min säng o ska snart nanna hade jag tänkt så jag får vara en glad o utsövd flicka imorgon. Det var jag nämligen inte imorse (utsövd alltså).

Jag var inte utsövd för att jag var i stockholm igår. Vad jag gjorde där skäms jag nästan för att berätta.. Jag såg djurgåren-gif. Förlust blev det som vanligt för mitt älskade gif, o jag var en ledsen själ som fick sitta i bussen själv för andreas stannade i estocolmo. Jag skulle försöka plugga på bussen hem men tror ni det gick i Patronbussen? Ett jäkla liv var det o fullproppat med människor som skulle babbla med mig, extra intressant blev de såklart o störa mig när de såg att jag pluggade. Jaja det var iallafall roligare. Och ett plus är att det gick bra för mig på provet idag ändå! Hi-hi.

Nu ska jag snart sova som sagt, så det snabbare blir den 19:e. Sjukt vad jag längtar att få umgås med min fina karl i Kreta! Vi ska ha det så mysigt:) Natti.



Kommentarer
Postat av: julia

tack ska du ha emily! :):)

2008-10-06 @ 22:30:19
URL: http://jhennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0