a fire going cold

Blir ett kort snabbt inlägg eftersom jag snart ska bege mig mot bussen. Imorse klev jag o andreas upp i tid o åkte till skolan. Jag träffade mia o vi gick mot lektionen vi trodde vi hade på tisdag morgnar, tydligen hade vi inte det utan på onsdagar istället. Onödigt att kliva upp tidigt alltså ^_^ jag gick till maja som sov o låg i hennes soffa o såg på tv hela morgonen det var riktigt mys, men hon tillåter mig nog inte göra så igen för jag störde hennes skönhets sömn hela tiden =D gojäntan. Låg kvar där även över svenskan, sedan hade jag två lektioner sen hem.

Nu ska jag dra mig mot bussen (få skjuts såklart, det är en braaaa bit). Ska till bosvedjan till andreas, dock är inte han hemma. Sover där inatt. Tjing!


jag vill ha tillbaks mitt långa hår. VÄX HÅR, VÄX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0