annorlunda busstur

Idag skulle jag för en gångs skull ta njurundabussen hem efter att ha varit på banken o på stan med min pojk efter skolan. Då sätter sig en liten turk (men han var 20+) sig bakom mig o slår på dödshög musik, jag kollar bak med en arg blick för att få honom att sänka ljudet.. Det gör han inte, han verkade snarare tro att det var en inbjudande blick jag gav honom o han skriver på sin mobil "hej:)" också sticker han fram mobil mellan sätena. Jag reagerar knappt o då skriver han "Vad händer joo?" Sedan slår han på ännu högre musik, jag blev tokig på karln. Jag var nära på att ställa mig upp o säga något men jag lugnade ner mig o efter hans kompis dampat sig ut ur bussen med en fickplunta i handen, DÅ kunde jag slappna av *pust*. Nu dröjer det innan jag åker buss igen ^_^ ne då men.

Igår var jag så frustrerad efter matchen så nämnde inte något om vad jag fick igår.. Jag fick massa tröjor o byxor, o inte utav vilken person som helst. Micke lustigs gamla! =D Jag pratade med honom nyss o han hade tydligen de för fyra år sedan :o men han var ju trots allt lika gammal som mig då. Men en landslagsjacka o lite sånt nytt fick jag också, jippie. Lär väl inte bli använt, snarare upphängt som hans andra tröja som jag fick av honom i degerfors för nåt år sen. Nu har jag lovat honom o åka till trondheim o kika på honom också, så det måste göras. Hur o när vet jag inte men =D


Du behövs i gif.
COME BACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0