better than me

Åkte ner på stan förut o träffade andreas när han slutat skolan. Satt på coffee house som vanligt, tog en daimtårta o en latte som jag blev proppmätt på! illamående fortfarande. Nu ligger jag i min säng o inväntar idol. Ska beställa en väska från internet, yey dagens bästa! Det är inte en bra dag idag tror jag. Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Imorgon är det min o andreas dag, våran åttonde månad. Jag hoppas verkligen det blir en bättre dag.. 
Mitt hjärta slår för dig


första bilden som togs på oss.
den är inte speciellt fin..
men jag blir alltid tårögd när jag ser den

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gör som jag och bli medlem på denna sida där man kan tjäna lätta poäng som sedan byts ut mot presentkort på diverse klädbutiker :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=23238

2008-09-27 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0