chokladmonster

Idag har jag varit en duktig flicka.. Jag har tillbringat några timmar hemma (utan andreas, tro det eller ej) o städat, packat o donat! till o med bytt plånbok till en trång liten som jag köpte i cypern för dyra riksdaler, den var iallafall gullig! jag kommer nog byta tillbaks snart men.. gick knappt att få in korten jag har!

Vill ni veta vad jag gjort i helgen? Förmodligen inte, men jag tänker berätta det ändå =D I fredags åkte jag till andreas efter att jag haft en lektion, bara tog det lugnt hela kvällen för ovanlighetens skull 8-) det mest dramatiska som hände under kvällen var att jag rullat mig i choklad i sängen eller något så utan att märka det hade jag choklad över hela mig och mitt linne. Såhär såg jag ut:



Grr.. La oss sedan o såg på film i tre minuter men jag somnade, som vanligt det med. Igår såg jag, andreas o "räzzmus" på ifks match. Det blev 2-2 för den som undrar. Sedan åkte jag o hanna hem till mig o åt mat, fixade oss o åkte in till majsan. Vi satt där o hade det trevligt med kortspel o dricka! Riktigt roligt när det bara var vi tre, men sedan ploppade det upp lite mer folk o girlpowern dog. det slutade med att den ena sov och den andra åkte hem (maja nr 1, jag nr 2). Jag följde med till nått party i stan med Hanna, men jag drog därifrån hem till andreas som ville ha hem mig. 

I veckan ska jag vara duktig. Jag ska inte slösa pengar på nå gosaker o skit. Jag ska sluta upp med det! Jag tränar inte nu för jag är förkyld, inte gjort det på nån vecka.. Och istället har jag ätit FÖR mycket gosaker. Så nu måste jag sluta upp med det. Jag kan ju iallafall intala mig själv det. Jag ska försöka =D Jag och andreas har ett vad.. Han ska träna på gym varje dag (som han inte gör i vanliga fall för han har fotboll o innebandy träningar) ända tills vi åker utomlands, o jag ska ta ner på gosakerna (gymma gör jag ju ändå 2 gånger i veckan). Duktigt va? =D Jaja vi får se hur de går. Nu har jag skrivit alldeles för långt. Nu ska jag göra nå mer nytta, känner mig som en duktig kvinna. Glömde säga att jag gjort två skolarbeten ikväll också. Haleluljah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0