halsont o regn

Jag o andreas klev upp imorse, jag hade riktigt ont i halsen o var trött som få o det var min älskling också.. åkte till skolan, hade samhälle där som vanligt min mentor pratade o pratade.. och pratade. Det tar aldrig slut ^_^ Sedan styrka på gym, körde lite med hantlar o lite i gymmet. Var med även fast jag var förkyld så det blev mest lugnt för min del. Sedan naturkunskap, mentorstid där jag o hanna var ordförande o sekreterare 8-| sedan hade vi geografi sedan var min skoldag slut. Nu ligger jag i sängen, kollar ut på det dåliga vädret o har ont i halsen.  Jag ska slänga i mig något att äta sen ska jag åka till mitt andra hem- andreas.

Imorgon har jag en lektion, matte B. där vi ska göra nån äcklig onödig diagnos som vi tydligen ska ha varannan lektion. Får hoppas det går fort o att det är lätt så är min fredag räddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0