idol

Sitter vid tvn med min lillasyster o inväntar idol, hörde rykten om att det skulle vara ikväll! Vad har jag gjort de senaste dagarna? Hm. I måndags gick jag i skolan, tränade, sen kom andreas till mig. Vi åkte tillsammans in till skolan på tisdag morgon runt halv åtta. Vi kom in tidigt o jag började inte förrän 10 (trodde jag, läraren kom inte så vi började 1 ist). Vi satte oss då på charm o åt frukost där, det finns "frukostbuffé" där som började klockan halv åtta. Helt perfekt ju, där kommer jag vistas rätt mycket framöver antar jag. Efter skolan igår var jag hos andreas hela kvällen o bara tog det lugnt, jag älskar att umgås med andreas. Han är inte bara min älskade pojkvän, han är min allra bästa vän som jag har så grymt roligt med :) Idag var jag på skolan, sedan var jag på stan med andreas o åt kinamat o gick runt o kikade! Jag hittade tyvärr inget, vill ha nya kläder nuuuu. Och en väska behöver jag, men jag hittar ingen!

Imorgon är det skola igen, börjar med att vi ska vara på ego o ha styrka på gym. Det ska vi även ha imorgon, träningsvärk kommer jag få! Fast det är roligt att gymma, man känner sig vältränad ^_^ Jaja. Nu börjar idol strax!


gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0