kreta

Vet ni vad jag ska göra om 21 dagar? Jag ska utomlands! Resan är bokad nu. Jag, andreas, mamma o hennes kompis monica åker den 19:e oktober till kreta =D Jag har aldrig varit på kreta så det ska bli intressant. Varit i grekland två gånger men då i Zakynthos o Karpathos. Vi kommer bo i något område som heter platanias, jag o andreas har en lägenhet för oss själva som tur är :)
 
Det ska bli en riktig mys-semester. Inge utgång eller partaj som det blev i cypern för ett par månader sen med maja, då var man helt slutkörd efter veckan efter att knappt fått nå sömn under veckan. Nu ska det vara en lugn semester med sol o bad o mys =D jag ska betala min resa själv för första gången, känner mig duktig! Blir runt 3000 för resan o boende, hur billigt o bra som helst. Och det är ungefär vad jag har kvar sen lönen.. Jag har gått med hjärtklappning i en vecka nu med jättehöga förväntningar om att vi ska åka, o äntligen blev det bokat. Och att jag ska åka dit med min älskling känns hur kul som helst, då slipper jag längta hem o sakna honom som sist. Det var hemskt minst sagt.

Nu ska jag sussa snart efter lite tvtittande, o drömma mig bort! *HAPPY*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0