måndag

Vad gjorde jag i helgen? Jo, jag slappade mest bara. Som vanligt! Som tur var gjorde jag det med min käraste så det blev en mycket lyckad helg ändå =D Kortfattat:
Fredag- Skola, träning, ben&jerrys o mys med min älskling
Lördag- Match (VINST 3-1 mot Kovland), Prommis med hanna, filmtime med andreas
Söndag- Såg match i svartvik, gos all night long med andreas

Det var min helg det! Idag har jag varit på skolan, hade exkursion på norra berget första timmen. Jag och hanna tog bussen från bosvedjan ganska tidigt o var i en lekpark hela morgonen =D vi orkade helt enkelt inte gå upp för backen så vi fick åka med tessans mami, mycket snällt! =D Vi hann snabbt klart med uppgiften vi skulle göra där uppe o gick sedan ner på stan sen till skolan o hade två lektioner. Hanna har tatuerat in OS-ringarna i nacken, hur coolt som helst. Vem vet, en dag kanske jag har de på min kropp jag med? Eller, man kan ju alltid drömma. Ne, jag ska nog aldrig göra en tatuering. Och nog inte vara med i os heller ^_^ Sedan var jag på stan med maja, träffade min man lite senare sen har jag bara slappat.

Jag har ont i halsen, har finnar på hakan o är torr i hyn! BLÄ. God natt med er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0