sjukling

Idag är jag hemma från skolan. Är hängig fortfarande så bestämde mig imorse för att ta en slappdag hemma! har kollat på the love guru filmen som är på bio nu tror jag? den var bra tycker jag =) Mami sprang iväg på affären imorse o köpte massa gosaker till mig som jag sitter o tuggar på nu. Röd i ögat är jag också :( Hoppas verkligen jag är bättre tills imorgon, annars kommer jag missa mycket... I ettan kunde man vara borta flera veckor utan att missa ett dugg, typ som när jag åkte till cypern. Jag gjorde inte ett dugg skolarbete men kom inte efter. Men nu däremot, borta en lektion o man missar hur mycket som helst. Ja det sägs ju att tvåan är jobbigast. Bara att kämpa på =D Uppdaterar nog senare, jag har ju som sagt en slapp dag.. yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0