skolfoto

Vi hade skolfoto idag, lite mer folk med nu jämfört med förra året iaf ^_^ i övrigt hade vi bara massa tråkiga lektioner o höjdpunkten på dagen var helt klart efter skolan. jag o hanna åt fikabuffé på charm =D alla möjliga kakor, mackor o gotta! mums det måste vi göra om. Tyvärr så var det bara kl 3-5, annars hade vi nog suttit där o proppat i oss fortfarande. Snart ska jag äta mat sedan ska jag åka till andreas. Jag är skolless, riktigt otroligt fruktansvärt skolless. Redan... Kollade igenom mitt schema, torsdagar är verkligen en hemsk dag :o börjar halv nio med samhälle B (tråk), sedan styrka på gym, lunch, naturkunskap B (svåååårt), mentorstid, Geografi (svårt o tråkigt), sedan indval som jag inte riktigt gått på än men 8-) måste byta till något annat där. slutar tjugo över fyra (SENT!!!). En hemsk dag som sagt, längtar icke.

i d i o t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0