torsdag

Idag började dagen med kursen "styrka på gym", vi var på ego o fick lite info o körde lite på maskinerna.. Jag var väl kanske inte den starkaste av alla, MEN jag är nöjd med min insats ändå 8-) he-he. Gick ner på stan o träffade Hanna, den lyckoungen som inte behöver ha den kursen, vi åt lunch på stan o stressade sedan upp till skolan. Fick tips av hanna på en axelbands väska jag letat efter i hundra år, så det blev ett snabbt köp också! =D

Nu sitter jag hos Andreas. Han tränar o jag är uttråkad. Jag vill ju vara med han ^_^ Men då fick jag idén att gå ner till min hanna eftersom hon bor så nära, men då skulle hon också träna.. Fy för träning säger jag bara. Och det har jag imorgon, på en fredag... som vanligt! :o dåligt. Ingen aning vad jag ska göra tills min man kommer hem, slappa antar jag! Uh vilket tråkigt inlägg. Ni får leva med de =) Puss


ge mig snyggingen i mitten tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0