what about trust

Idag har vi friluftsdag, jag har inte anmält mig till något så jag är hemma idag.. skönt eftersom jag fortfarande är sjuk! Sitter hos andreas nu, han är på skolan o ingen är här hemma så jag ska väl hem till mitt eget hem snart I guess.

En sak tycker jag är konstig. Tänker inte dela av mig vad det är. Men det gör mig förbannad o irriterad hela tiden. Och då menar jag verkligen hela tiden. Det lär ju inte få något slut heller, så lika bra jag håller min ilska inne och går runt o är irriterad hela dagarna.. Oftast iallafall

Jag har jättesvårt att lita på människor. Och det är nog för att jag blivit lurad för många gånger, inte av kompisar men mest av killar. Och när man blivit de gång på gång, då blir det svårt. Fan också


Kommentarer
Postat av: L

Jag förstår hur du känner o vet hur svårt det är. Jag har varit med om ungefär samma sak. Du måste försöka tänka att bara för att en inte går att lita på betyder det inte att alla killar är så.



Jag vet att det är svårt, men du måste försöka. Det tog tid för mig, men det löser sig tillslut ska du se. Lycka till!

2008-09-24 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0