Äntligen påååsklov

PÅSKLOVET är här. Äntligen kan man andas ut, fy vad skönt! Morgondagens planer är träning o bara mys, fredag är det middag på G o på lördag blir det myskväll med förhoppningsvis lite folk. Nu har Andreas mamma åkt bort igen så vi är ensam i lägenheten några dagar. Fast inatt sover vi i Bosvedjan! JAG ÄR GLAD :)

.. Förutom att idag åker Hanna bort ifrån mig till Thailandet. Jag har gjort några beställningar ;) Kommer sakna henne. Apropå bästisar så var jag på dans-showen Majas igår, som timrågymnasiet hade. Jag satt med öppen mun o mamma med, MAJA ÄR GRYM! You go girl.


Kommentarer
Postat av: maja

haha tack snäckan!

2009-04-10 @ 19:35:37
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0