sista dagen på påsklovet

De senaste dagarna har jag tränat, varit med vänner på stan, grillat, övningskört&myst med pojkvännen. Framför allt har jag ätit många kilon godis under påsklovet, vilket slutar imorgon. Tråkigt, men sant! Jag har blivit haj på det här med att köra bil också, det gick bra idag! Snart blir det grillat, sen har jag träning o avslutar påsklovet med en myskväll.

I veckan är det fullt upp. Prov o inlämningsuppgifter som måste göras. Tveksamt om jag kommer ha tid att skriva så mycket, men jag ska försöka! Hanna kommer på skolan på Tisdag också, har saknat henne. Nu ska jag försöka slita Andreas ifrån the sims som han spelar med wilma på hennes rum.


Kommentarer
Postat av: sannaa

hahah älskling! DU är välkommen när som helst!:D:D<33

2009-04-20 @ 22:43:31
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0