VILA

Till sommarn blir min blogg lite roligare, lovar! Då blir det fina sommarbilder, liiiite "dagens outfit" osv. Nu har jag för ett tag sedan lockat håret med plattång, äntligen har jag lärt mig! Dragit på mig ett linne från VILA som jag köpte igår och mina favoritjeans som jag köpte för billiga pengar på weekday i sthlm! Och ett halsband ifrån Indiska. Ni får ingen bild på det för jag har ingen usb-sladd här.

Nu ska jag o älsklingen göra mat. Det blir "BBQ-pommes" som är sjukt goda & kyckling i nån grädd-sås ;) haha. Nyttigt o bra! Sedan kommer det lite flickor o pojkar hit. Blir förhoppningsvis en trevlig kväll! Nu säger andreas att jag ska "göra lite nytta" o ta fram kläder till han. Cya!


vi hade sånt här fint hemma men var tvungen o ta ut det,
blev för mycket nysningar. Dum-pollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0