Är det ni som är P99?

Dagens roligaste kan jag säga lätt var när en liten kille råkutade fram till oss på träningen o skrek rakt ut "ÄR DET NI SOM ÄR P(pojkar)99? Lillkillen trodde alltså för det första att vi var pojkar, och födda 1999? HAHAHAHA. Och då är det tjejer i laget som är runt 28 år också. Tyckte det var lite småskoj =D Nu har jag tagit ett bad o inväntar pojkvännen. Ikväll ska jag packa lite, imorgon blir det växla pengar o förbereda sig inför torsdag. Fy tusan vad mycket klänningar&grejer jag ska ha med mig, ändå kommer man stå där varje kväll o tycka att man inte har något alls att ha på sig. Så är det ju alltid! Ska bli underbart att åka tillbaks till Cypern för 7:e gången. Inom kort har mamma köpt lägenhet där oxå! :D Hoppppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0