Cypern 2009

Världens bästa vecka tillsammans med min prins. Ska jag sammanfatta så har det varit upp till 45 grader varje dag, varit på olika strander, badat i havet som inte ens svalkade, varit på båttur, ätit supergod mat, njutit av att ha haft halv pension (frukost&lunch på hotellet), träffat trevliga människor, druckit goda drinkar t.ex. "burning pussy", "zlatan" och strawberry daiquiri, beställt in ett öltorn på 3 liter, blivit bjuden på jättemycket av min älskling, bott jättemysigt, shoppat lite småsaker, suttit på square-pub några kvällar, köpt skivor med "the spokes" som är våra nya favoriter som sjöng live.... Jag älskar helt enkelt Cypern!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0