De senaste dagarna

Måndag: Match i Bergeforsen, övningskörde dit&tog motorvägen för första gången. Vi vann matchen. Jag klev av efter ca 65 minuter eftersom jag blivit slagen på käften två gånger av olika personer&domaren varit helt ute o cyklat. Kände inte någon lust att vara på planen om inte det var fotboll som skulle spelas. Kul nu efteråt, för vi vaaaannn =D
Tisdag: Stan med Maja o mamma. Nostalgi-prat om när vi var i Cypern och om hennes framtida år i Sthlm :( Snart flyttar hon. Sedan tränade jag o begav mig sen o såg andreas match som de tyvärr förlorade&kvällen tillbringades på primärvården där min älskling fick ett plåster på näsan. Som att det var därför han åkte dit, haha.
Onsdag: JAG körde många mil till stugan, andreas&far fiskade, jag spelade indiana jones som man inte kan få nog utav.
Idag: Imorse körde jag hem därifrån. Kom precis hem efter att ha varit på dyket en sväng :) Ska iväg till Matfors o spela match snart. Först ska jag kolla igenom taxfree katalogen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0