2 veckor till Cypern

Sjukt stolt över mig själv!!!! I januari startade jag ett sparkonto, som jag satte in lite av mina födelsedagspengar, julpengar osv. Eftersom har jag satt in om jag fått över någon månad&så. Idag fick jag in hela min lön. Och jag har 30 000 på mitt sparkonto!! Hur bra är inte det? Sen Januari för tusan! Och ändå har jag betalat en utlandsresa på flera tusen&shoppat som en galning. Jag är en duktig flicka :D Visst då?!!!

Idag har jag varit på dyket med Maja. Det varade bara ett par timmar eftersom varken hon eller jag ser något nöje i att bara ligga o pressa. Står hellre i vattnet men det var så kallt så ville knappt doppa tån. Nu kom jag precis hem efter att ha varit inne på drakbåtsfestivalen en sväng med Hanna. Jättehärligt väder ju :) Hann även med en birsta tur med maja förut o shoppa lite. Imorgon ska jag spela match kl 13.00 på kullen sen åka till armsjön.


Bara lite av shoppingen. Blev mest basplagg, men köpte också en till klänning att ha i Cypern som jag inte har någon bild på än. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0