Detta får man inte vara med om varje dag

Idag började det här med lucian på riktigt. Igår var vi bara o checkade in på hotellet här mitt i stan&uppträdde på Grand Hotel. Men idag har vi varit på flera olika företag, bla. Sundfrakt, Arena-restaurangen och även ålderdomshem och Hospice. Känns mest betydelsefullt att vara på såna ställen som Hospice eftersom man ser att det verkligen uppskattas. Det blir man så glad av. Ibland stod jag tårögd och sjöng... Ikväll har vi ätit middag här på hotellet, hur gott som helst. Igår badade vi i en pool som finns här, som dock var iskall men lite bastu på det så var det superskönt. Vi har det så lyxigt, får skjuts överallt o blir uppvaktade.

Ni glömmer väl inte att jag fyller 18 imorgon? =) Äntligen är jag ikapp, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0