En dagens-lista

Dagens humör: Slapp och har ont i magen men är GLAD!
Dagens borde: Tvätta, men har inte tvättid. Städa, men har inte orken =)
Dagens frisyr: Uppsatt o lockigt från igår.
Dagens klädsel: Haremsbyxor (skönast!) och en stor slapp tröja, o ett par mysiga strumpor.
Dagens planer: Eftersom jag och andreas vaknade kl 16, så har vi inte hunnit göra eller planera så mkt. Vi har bara hunnit handla o laga mat. Det blir film o daimtårta ikväll skulle jag tro!
Dagens vill ha: Ett par nya skor. Ska nog köpa ett par till veckan!
Dagens längtan: Värme. Jag hatar vintern. Nu är det iaf bokat att vi blir bjudna till Turkiet i Juni! =)
Dagens fundering: "Ska jag, eller inte? Är det värt allt stressande? Varför ska det vara så svååårt att bestämma sig?"
Dagens beroende: Levande ljus. Precis tänt fjärde ljuset i advensljusstaken. Myspys 
Dagens tråkigaste: Sova bort dagen. Hade ju velat gått en sväng på birsta/stan o handla julklappar. Men det blir det imorgon istället med Maja.



På alla svar märks det mer eller mindre att jag var ut igår.. Var först på 80-talsfest sen åkte vi in till stan o hade skitkul! Andreas min hjälte skjutade oss hela kvällen o kom o hämtade mig runt halv fyra inatt. Vi somnade inte förrän en timme senare, och sov till 16 idag! Grymt kul kväll igår iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0