Gör en lång lista kort

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån, fyllde myndig, haft världens roligaste fest, varit med i medelpads luciatåg osv. Allt det där förutom flytta hemifrån, hände under December. Lovely!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har alltid ett nyårslöfte, men glömmer alltid bort det. Typiskt.
3. Vilka länder besökte du? Cypern
4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja. Mina bästa vänner hemma i Sundsvall. Även om det är omöjligt. Sen vet jag ju inte hur länge jag själv bor kvar här men. Jag har saknat dom.
5. Vad var din största framgång 2009? Att flytta tillsammans med min pojkvän, och att allt med mat, ekonomi och sånt löst sig så bra. Största tacket för det ska mina föräldrar ha <3 
6. Vad spenderade du mest pengar på? Tänkte säga fika och lunch på stan, men det har faktiskt inte blivit så mycket som andra år o det känner jag mig duktig för! Speciellt nu när Hanna flyttat, blir det aldrig fika på stan.. Tråkigt men ändå bra, sparar pengar! =)
7. Gjorde någonting dig riktigt glad? Verkligen. Känslan när vi flyttade in i lägenheten, när de sa mitt nummer på luciaträffen då jag blev uttagen till kandidat, all beröm&alla tårar under alla uppträdanden vi gjorde. M.m.
8. Vad önskar du att du gjort mer? Jag känner mig nöjd med allt som varit faktiskt.
9. Blev du kär i år? Jag blev kär 2008 o fortsatte vara det de här året också:)
10. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag vaknade tidigt, åt hotellfrukost på Knaust, blev grattad av luciatjejerna o massor av andra, sjöng hela dagen till sent på kvällen, då åt vi pizza o flängde sedan runt på hotellet, andreas kom&firade mig en stund sen sov jag på en hård hotell-säng:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0