Imorgon händer det grejer

IMORGON, TJEJER OCH KILLAR! Dååå är det party. Som vi har längtat, jag och Hanna. Vi har pratat och planerat detta i 1 ½ år nu. Och imorgon händer det! Haha att man kan längta så mycket efter en fest :D Ska bli spännande. Vi har inte ens sett lokalen eller träffat DJ:n vi ska ha än. Det ska vi göra imorgon! Provat min klänning jag ska ha ikväll och smyckena jag ska ha till. Skor är dock ett problem! 105 pers är bjudna. Egentligen får väl typ hälften plats ;) Nej då men nästan! Haha =D Har fått sagt nej till tusen människor som bjudit in sig själv... Tråkigt, men så äre.

Nu ska jag sova, upp tiiidigt imorgon bitti&bege mig mot lokalen! Nu ska jag bränna några skivor som en plan B ifall att DJ:n går åt helskotta på något sätt! Hoppas på en bra kväll =) En 18årsfest har man bara en gång i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0