Jag har en söt lillasyster

Min lillasyster är för gullig! Hon har skaffat en blogg, lill 8-åringen. Och nu hade hon skrivit här om dagen:

"På söndagen var jag på underbar lucia i GA kyrkan när älsklings Emily och hennes tärnor uppträde som Medelpads Lucia. Jag vill att det ska stå så! Men tyvvär vart hon ej lucia utan Nathalie vart det :( För mig är hon iaf lucia <3"

Sjukt att hon är 8 år och är så duktig på att skriva o allt. Det har hon t.om. varit i ett par år! Saknar henne nu när jag bor i egen lägenhet... Men vi träffs rätt ofta ändå som tur är =) Min duktiga tjej


Kommentarer
Postat av: Wilman :)

Tack Emily! Älskar dig <3

2009-12-23 @ 10:53:52
URL: http://www.nogg.se/wimlanjonsson
Postat av: Wilman :)

Hur gammal var jag på dom bilderna? :)

2009-12-29 @ 19:16:57
URL: http://www.nogg.se/wimlanjonsson
Postat av: Emily

Bra fråga. 4-6 år någonting ;) Sötnos!

2009-12-29 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0