Min julafton i bilder

Vilken underbar jul! Efter julafton kan jag: Gå en heldag med min älskling på SPA maskrosen, gå på biosuppé&en himla massa bio, shoppa för massa presentkort&pengar (och givetvis spara!), lukta gott med hjälp av massa grejer från body shop, ha fint i lägenheten med massa fina inredningssaker, gå runt i nya kläder osvosv ni fattar =) Idag har vi fått en TV och ett playstation 3 av Jens, andreas papi. Det tackar man för! Dock är vår bild fortfarande psycho eftersom att elsnubben inte varit här o fixat uttaget än. Men det ska vi ringa om imorgon, igen!

Imorgon blir det mellandagsrea-shopping med Majsan skulle jag tro. Men nu ska jag o mannen kika film och äta paradis-choklad. Hej till alla finnar som ploppar upp! Lid med mig..












Min julafton 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0