Minst sagt underbara dagar

Gud vad kul det är att fylla år! Fast, jag fyller ju inte år förrän på Fredag men mitt liv har varit som en enda stor födelsedagsfest sen i lördags. Idag firades jag av pappa o allt folk på den sidan släkten/vänner. Fick allt från pengar, presentkort, grejer från bodyshop, superbra locktång, fina inredningssaker till lägenheten osv. Och för att inte tala om att jag har fulla lägenheten med världens finaste blommor! Tusen buketter både från i Lördags och idag. Det är ju för fint =) Är så glad&tacksam för allt de senaste dagarna, alla glada fina människor man fått träffa och umgås med. Wie =) I veckan är det FULLT UPP med lucia, det börjar imorgon på Birsta. Sedan bor vi på hotell flera nätter och äter mat, hi hi.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0