Sista dagen på året

... Ska jag spendera i Njurunda, INTE i vemdalen som alla andra. Först ska jag ta mig ett varmt bad, göra mig iordning, gå på Njurundarevyn 15.00 på Opalen, äta mat med 24 andra människor hemma i huset, sen får vi se vad som händer. Jag tycker nyår mest är överskattat o spenderar hellre den dagen med nära&kära än på en livlig fest! :) Det ska bli jättemysigt. Men vi får som sagt se vad som händer mot slutet av kvällen.

Nu ska jag o andreas koppla datorn till tvn, som förövrigt andreas kämpat med i år&dar känns det som, slå på en bra film o ligga&njuta.. Nu åt jag förövrigt det konstigaste äpplet jag nånsin ätit. Andreas kom till mig efter att ha sköljt det och sa "Kolla det här äpplet????" och jag skrattade i en kvart.. Haha. Jag skulle tagit ett kort. Okej så kul var det inte men nästan :D God natt&ha en bra nyårsafton =)





Nyårsafton 2008. Ett år sedan

Kommentarer
Postat av: Wilman :)

Hur såg äpplet ut då?

2010-01-01 @ 21:29:34
URL: http://www.nogg.se/wimlanjonsson
Postat av: Emily

Det hade en super-konstig form. Det var inte runt som dom brukar vara! ;)

2010-01-01 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0