Vackra snälla människor

Snacka om en grym dag. Ingen skola, körde med pappa vilket gick bra och blev bjuden på god lunch, tvättat så allt är fint&rent, middag hos farmor som gjorde mig&andreas en utomlandsresa rikare. I juni bjuder hon mig, andreas, Wilma (lillasyster), och små-kusiner Maya och Emil, till Turkiet från Sundsvall. Åt en god middag och surrade på med min underbara farmor. Sen kom mormor&morfar på besök till vår lägenhet och jag blev ett sött sällskap och 10 000 kr rikare. Jag känner mig inte värd allt detta.... Jag får dåligt samvete av allt fint jag fått under min födelsedag nu. Varför vet jag inte. Det bara är så. Brukar ni också känna så eller är jag ensam?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0