13 månader

Sitter på Hedbergska o väntar på att mia ska komma på skolan för att sedan dra oss mot bilden. Jag hatar bild! För jag kan inte rita, o mia är bäst på det. Hur kul är det? Jag vill också kunna!! Senare idag har jag matteprov.. Matte gör mig sjukt irriterad, det är liksom inget sammanhang o så sjukt onödigt. Andreas fick smaka på min irritation igår när han skulle hjälpa mig, stackarn!

Slutar tidigt o det blir en lugn dag för min o älsklingens del. Idag har vi 1 år o 1 månad, 13 månader alltså! :)

Kommentarer
Postat av: halloj

heter du även hemtman i efternam

2009-02-25 @ 16:20:02
Postat av: Anonym

Va? Nej, emily jonsson endast!

2009-02-25 @ 17:14:16
Postat av: sannis

okej gumman! men då tycker jag att vi tar fredag!! :)<33 mysfika?=D och GRATTIS till världens sötaste!

2009-02-25 @ 20:57:08
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0