Goodbye my lover

Hemkommen från träning. Vi körde styrka, skönt att köra igenom kroppen:) Var som sagt hemma idag, jag o andreas åt god lunch o bara slappade. Sitter o kollar igenom olika bloggar nu o surar på alla modebloggare som har så snygga kläder så jag spyr.. Jag är shoppingsugen. Nu prov-tränar min älskling med en nytt fotbollslag ikväll, håller alla tummar för honom att det går bra. Nu ska jag försöka sätta mig med matteboken ett tag, det kommer inte bli kul..

Imorgon åker Hanna bort från mig i 3 veckor. Min älskade hanna, hon som gör mina dagar :( Jag är ledsen!!

 
I'm gonna miss you :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer hem om 16 dagar! NEDRÄKNINGEN ÄR PÅBÖRJAD! :-)

2009-02-25 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0