Isbit

Oj vad jag känner att det var onödigt att köpa en pizza nyss. Jag o andreas åkte på 40 olika matställen o skulle köpa mat, han var hungrig men inte jag. Köpte en barnpizza o åt knappt halva, o-n-ö-d-i-g-t. Resten sparar jag åt min lillplutt som jag o andreas snart ska åka iväg o hämta.

Åh gud vad roligt det var nyss! Emma berättade förut under vår mysiga fikastund på waynes, att hon o ewe promenerat från klockarberget till kvissle o typ att ögonfransarna o allt frysit till is. Andreas var nyss på en springtur, o kom hem precis likadan som emma berättat att de sett ut! Alltså jag höll på o dö av skratt, han såg ut som en isbit hela han =D


Kommentarer
Postat av: emma

haha jag dör av garverier xD det var precis så vi såg ut :D hahahaa

2009-02-19 @ 20:28:13
Postat av: emily

hahahaha :D jag tänkte väl det. sjukt xD

2009-02-19 @ 20:39:02
Postat av: Catrine

vadå för lillplutt?:o

2009-02-19 @ 21:51:10
URL: http://www.hovanta.blogg
Postat av: maja

men mamma.. det va jag som skrev

2009-02-19 @ 21:53:25
URL: http://majaalvebro.blogg.se/
Postat av: emily

wilma såklart ;) hehe

2009-02-19 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0