Klassfest

För nästan första gången samlades vi i klassen utanför skolan o umgicks. Vi var hemma hos laila och det var hon, jag hanna tessan risse nenne pontus och solle där. Många som sa att dom skulle komma men sket i det i sista sekund. Det var iaf ett trevligt litet gäng o vi körde lekar mest hela tiden för att sedan dra oss vidare mot granloholm till nennes granne. Skrattade sjukt mycket under kvällen o träffade mycket trevligt folk! En riktigt lyckad kväll var det =D Andreas kom o hämtade mig runt halv ett också åkte vi hem till honom o sov.

Idag har vi suttit o frusit o sett på gif-match på ip. Nyss ätit god middag o vad vi ska göra resten av kvällen vet jag inte...


Jag och min vän risse i väntan på skjuts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0