Tips!

Vet inte hur jag ska uttrycka mig, men idag var inte bästa dagen i mitt liv om man säger så. Var på en föreläsning på skolan sedan blev det hemgång efter en lunch på coffee house med Hanna. TIPS: Månadens baguette de har där. Med curryröra o grönsaker, o en kaffe på det. Bara 39 kr ;) Blivit de två dagar i rad nu, oops! Iallafall, till det "dåliga" med dagen- blev lite tårar o sånt tråk, men tillslut tror jag det löser sig. Från o med idag, det vet jag att det gör. Jag ska inte besvära er om vad det är, jag känner mig jobbig när jag pratar med mina närmaste om det också... Som sagt är det bra nu o kommer vara det i fortsättningen också:)

Ska snart iväg på träning, sedan blir det en lugn myskväll med Andreas. Dagens plus: Hanna tillbaks på skolan! =D


Kommentarer
Postat av: H

VECKANS PLUS: EMILY ÄR BÄST!

2009-02-03 @ 22:16:17
URL: http://westrin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0