Topshop

Varit inne på topshop's hemsida nu o kollat in massa kläder, skor o accessoarer. Jag älskar topshop, och kate moss. Kan inte ni båda komma till Sundsvall? He-he! Där skulle jag gärna spendera pengar. En Stockholms-shopping resa skulle sitta fint nu! Och vet ni vad jag blir galen på? Snön! Jag har aldrig varit såhär less o längtat så mycket för att få byta ut min stora äckliga jacka (förlåt andreas<3) o ta på mig en tunn rackare! Jag längtar helt enkelt ihjäl mig till vår/sommaren. Det tror jag inte jag är ensam om...?



Kommentarer
Postat av: H

det är du definitivt inte ensam om! hAtaAa sNöÖööÖnNNnnNnNn

2009-02-18 @ 22:12:05
URL: http://westrin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0